Considerations To Know About ماگ فانتزی

Wiki Article

علاوه‌ بر نوشیدنی‌ های گرم، شما می‌توانید سوپ و غذا های مایع دیگر را نیز در تراول ماگ نگهداری کنید، از آنجایی ‌که نام این نوع محفظه ها تراول ماگ می‌باشد، شاید بسیار شما تصور کنید که اندازه آن‌ ها به اندازه یک لیوان معمولی است، اما این محصولات معمولا گنجایشی بیشتر از یک لیوان معمولی دارند و می‌توانند تا حدود دو لیوان مایع را در خودشان جای دهند، البته تراول ماگ ها نیز درست مانند فلاسک چای معمولی در اندازه‌ های گوناگون و متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند.

به طور کلی این محصولات طراحی و تولید شده‌اند تا از تغییر دمای مایعات جلوگیری کنند، اما همه این محصولات به یک اندازه در ماندگاری دمای مایعات موفق نیستند، برخی از برند های معروف مانند برند استنلی، می‌توانند در برخی موارد حتی تا سه روز از تغییر دمای مایع درون آن جلوگیری کنند، اما باز هم شما باید با توجه به بودجه‌ای که در دست دارید، زمینه استفاده و نیاز خودتان، به سراغ خرید محصولات متنوع بروید.

ماگ استیل یک محصول فوق العاده برای مصرف شما در مسافرت، کمپین ها و...می باشد، که این ماگ از جنس استیل مناسب برای نوشیندی های سرد و گرم طراحی شده، این ماگ ها را بیشتر برای نوشیندی گرم استفاده می کنند چون قابلیت نگهداری مایع داغ را برای چندین ساعت را دارد، گنجایش ماگ استیل نسبت به ماگ های دیگر بزرگ تر است.

ضمانت سلامت و اصالت کالا : کلیه کالاهای ارسال فروشگاه هوم دید دارا ضمانت سلامت و اصالت هستند. زیرا اعتماد شما سرمایه‌ی ادامه راه تیم ما میباشد.

اگر دوست دارید نوشته روی ماگتان باشد، یک ماگ با یک جمله ماندگار به دوستتان هدیه بدهید یا جمله ای که برایتان انرژی بخش است را روی ماگتان هنگام نوشیدن مایعات بخوانید، می توانید ماگ نوشته دار را بخرید.

مدل دامن کوتاه خوشگل دخترانه؛ متنوع ترین دامن های کوتاه خاص دخترانه

ماگ حرارتی یه نوع پوشش حساس به دما داره و با تغییر دما، رنگ و طرح ماگ عوض میشه. به ماگ حرارتی ماگ جادویی هم میگن و تنوع زیادی داره.

به‌همین دلیل استیل ضد زنگ، پلاستیک مقاوم و سرامیک، از رایج‌ترین جنس ماگ‌های موجود در بازار هستند.

هرچفدر دمای پخت بالاتر باشد کیفیت بدنه و رنگ بهتر است البته این موضوع جدا از طراحی متنوعیست که این مدل ماگ دارد و بیشتر افرادی که شغلشان در این راستاست متوجه تفاوت ها میشوند. گرچه ماگ وارداتی از دور نیز قابل شناسایی است.

بسیاری از شرکت‌ها و برندها از ماگ‌های تبلیغاتی به عنوان یک روش تبلیغاتی مؤثر استفاده می‌کنند. این نوع ماگ‌ها دارای لوگو و نام برند هستند و به عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان یا کارمندان ??????? ????? ارائه می‌شوند.

در کنار زیبایی هر کدام از این موارد ، یک مشکلی که اکثرا دارند حجم زیادی است که در برمیگیرند. البته که این موضوع برای اشخاصی که از نوشیدن حجم فراوانی از چای لذت میبرند یک مزیت و برای اشخاصی که ترجیحشان یک استکان کمر باریک است یک عیب محسوب میشود.

اگثر اینها ماگ های سرامیکی هستن که خیلی راحت یه طرحی روشون چاپ کردن. نه اینکه بد باشن ها! اما دیگه هممون از ماگ های سفید سرامیکی و سنگین خسته شدیم.

قیمت ماگ فانتزی وابسته به مواد و کیفیت لعاب ساخته شده میباشد. اکثر طرح های ماگ فانتزی ما وارداتی هستند و تعداد کمی از آنها ماگ های فانتزی تولید ایران یا ماگ فانتزی دست ساز هستند. اگر تنوع قیمت برای شما سوال شده اولین دلیل این تنوع کیفیت ساخت بالا و واردات و دومین دلیل مشکلات و هزینه های حمل واردات هست که خوشبختانه ما در هوم دید یا خودمان وارد میکنیم یا مستقیم از وارد کننده خریداری میکنیم تا بهترین قیمت را به شما ارائه دهیم.

نخستین فیلم بلند انیمیشن پو در ۱۹۷۷ با عنوان «ماجراهای بسیار وینی پو» منتشر شد. شرکت والت دیزنی در ۱۹۹۳ اذعان داشت که پو پس از میکی ماوس، دومین شخصیت دوست داشتنی و قابل اعتماد مجموعه کارهای دیزنی از نظر مردم جهان است.

Report this wiki page